Διαπολιτισμική και Οικονομική Εκπαίδευση

Διάρκεια:
600 Δ.Ω (12 μήνες)
ECVET: 24
Τρόπος Διεξαγωγής: Αποκλειστικά Εξ Αποστάσεως

 

Διαπολιτισμική και Οικονομική Εκπαίδευση

Εγγραφή

Τηλ.Επικοινωνίας
23311 20342

Σκοπός του προγράμματος

Απώτερος σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση των σπουδαστών με την μέθοδο της ασύγχρονης εκπαίδευσης, η βελτίωση της θέσης τους στην αγορά εργασίας και η εμπειρική διάχυση της επιστημονικής γνώσης. Με τα προσφερόμενα μαθήματα επικαιροποιούνται και εμπλουτίζονται οι γνώσεις των σπουδαστών σύμφωνα με τις  ανάγκες τους. 

Πιο συγκεκριμένα, σκοπός αυτού είναι η επιστημονική στήριξη των εκπαιδευτικών Α’βάθμιας και Β’βάθμιας σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και ειδικότερα σε ότι αφορά την ένταξη των μεταναστών, προσφύγων και γενικότερα μαθητών από διαφοροποιημένα πολιτισμικά περιβάλλοντα στη σχολική μονάδα και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ακόμη, το πρόγραμμα στοχεύει στην κατάρτιση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευομένων σε θέματα που αφορούν την εθνική και πολιτισμική ετερότητα στην οικονομία και στο σχολείο, αλλά και στη διατύπωση των βασικών αρχών για την εκπαιδευτική της διαχείριση με έναν διαπολιτισμικό προσανατολισμό.

Σε ποιους απευθύνεται

Εκπαιδευτικούς Α’ βάθμιας/ Β’ βάθμιας

Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε εκπαιδευτικές μονάδες και πολυπολιτισμικές δομές (ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΣΕΚ),

Κοινωνικούς λειτουργούς, Κοινωνιολόγους, ψυχολόγους,

Διερμηνείς και επαγγελματίες υγείας ,

Μέλη ΜΚΟ, νοσηλευτές, νομικούς

Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  1. Διαπολιτισμική και Οικονομική εκπαίδευση: Εννοιολογικές αποσαφηνίσεις και προβληματισμοί
  2. Εκπαιδευτική πολιτική
  3. Οικονομικά Δικαιώματα και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  4. Το προσφυγικό φαινόμενο
  5. Σύγχρονες Μέθοδοι Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας
  6. Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διά βίου μάθηση
  7. Οικονομία σε σχέση με Ρατσισμό, Ξενοφοβία και Μετανάστευση
  8. Καλές πρακτικές ένταξης και μάθησης
  9. Διαστάσεις και Διδακτικές προσεγγίσεις της σχέσης Διαπολιτισμού και Οικονομίας
  10. Διαπολιτισμική εκπαίδευση και Κοινωνία
  11. Διαπολιτισμική Συμβουλευτική
  12. Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος- Υποβολή Εργασίας

Τρόπος Διδασκαλίας

Κάθε μηνιαία ενότητα περιλαμβάνει ασύγχρονη διαδικτυακή διδασκαλία μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Οι επιμορφούμενοι επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο για να μελετούν το εκπαιδευτικό υλικό. Η ασύγχρονη διαδικτυακή διδασκαλία δεν απαιτεί την ταυτόχρονη αλληλεπίδραση των επιμορφούμενων και των διδασκόντων.

Αξιολόγηση

  • Ο κάθε επιμορφούμενος στο τέλος κάθε μηνιαίας ενότητας θα πρέπει να ολοκληρώσει ένα τεστ πολλαπλής επιλογής 60 ερωτήσεων. Για την επιτυχή ολοκλήρωση της ενότητας ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να επιτύχει σε αυτό σκορ μεγαλύτερο ή ίσο με 80%.
  • Με το πέρας της τελευταίας ενότητας οι σπουδαστές θα πρέπει να παραδώσουν και μία γραπτή εργασία έκτασης 1500-2000 λέξεων