Social Media & Οικονομία

Social Media & Οικονομία

Εγγραφή

Τηλ.Επικοινωνίας
23311 20342

Διάρκεια:
50 Δ.Ω (1 μήνας)

Σκοπός του προγράμματος

Το Πρόγραμμα “Social Media & Οικονομία ”, έρχεται να κάνει μια εισαγωγή στον κόσμο των social media, να εστιάσει στις σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να προβάλλει κανόνες και τακτικές μεγιστοποίησης αναγνωσιμότητας και επιρροής μηνύματος. Αυτό δημιουργεί ουσιαστικά οφέλη για την κοινωνία, καθώς επιτρέπει την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων, την ενίσχυση της επαγγελματικής απασχόλησης, την ανάδειξη τοπικών επιχειρήσεων και τη δημιουργία ευκαιριών για καινοτομία και ανάπτυξη.  Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες επιδιώκεται να είναι ενήμεροι όσον αφορά τις σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να έχουν γνώση των κανόνων συμπεριφοράς και των τακτικών μεγιστοποίησης αναγνωσιμότητας και επιρροής μηνύματος, να αναγνωρίζουν την αξία των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία και την οικονομία, να είναι εξοικειωμένοι με τα κυριότερα σύγχρονα μέσα/ πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και να είναι σε θέση να αξιοποιούν τα social media για την προώθηση και τη διαμόρφωση της εικόνας μιας εταιρίας, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ενός ανθρώπου, αξιοποιώντας τις δυνατότητες τους για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, της επιρροής και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας (branding)

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όσους εργάζονται ως Ελεύθεροι Επαγγελματίες

Σε όσους εργάζονται ως Στελέχη επιχειρήσεων με αντικείμενο εργασίας την επικοινωνία

Σε επαγγελματίες που επιθυμούν να περάσουν την επικοινωνία της εργασίας τους και της δράσης τους στο χώρο του διαδικτύου

Σε φοιτητές σχολών Οικονομικών, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing.

Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες

  1. Social media και επικοινωνία: ένα αναπόφευκτο συνταίριασμα
  2. Από τη θεωρία στην πράξη – Facebook, Τwitter, LinkedIn, G+, Youtube, Instagram, Pinterest
  3. Social media ένας νέος κόσμος με κανόνες συμπεριφοράς
  4. Διαμόρφωση εικόνας (brand) μέσα από τα social media (εταιρίας, προϊόντος, υπηρεσίας, ανθρώπου)

Τρόπος Διδασκαλίας

Κάθε ενότητα περιλαμβάνει ασύγχρονη διαδικτυακή διδασκαλία μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας του Πανεπιστημίου. Οι επιμορφούμενοι επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο για να μελετούν το εκπαιδευτικό υλικό. Η ασύγχρονη διαδικτυακή διδασκαλία δεν απαιτεί την ταυτόχρονη αλληλεπίδραση των επιμορφούμενων και των διδασκόντων.

Αξιολόγηση

Με το πέρας της τελευταίας ενότητας, η αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα προκύψει από την εκπόνηση μιας εργασίας.

Τιμολογιακή Πολιτική

Η προσφερόμενη τιμή του προγράμματος από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς είναι στα 100€ είτε εφάπαξ είτε σε 2 ισόποσες δόσεις (1 δόση με την εγγραφή σας και 2η δόση 2 εβδομάδες μετά την έναρξη του προγράμματος).

Εκπτωτικές Κατηγορίες:

10% Έκπτωση: Επανεγγραφή στο πρόγραμμα εκπαιδευόμενου που έχει παρακολουθήσει κάποιο διαφορετικό Πρόγραμμα στο παρελθόν ή εγγραφή σε τουλάχιστον 2 Προγράμματα του ίδιου Κύκλου Σπουδών (με κοινή ημερομηνία έναρξης)