Σχολική Ψυχολογία

Σχολική Ψυχολογία

Εγγραφή

Τηλ.Επικοινωνίας
23311 20342

Διάρκεια:
450 Δ.Ω. (9 Μήνες)

Τρόπος διεξαγωγής:
Εξ’ Αποστάσεως

Σκοπός του προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις σχετικά με τον ρόλο και τη λειτουργία της ψυχολογίας σε Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Η Σχολική Ψυχολογία αποτελεί έναν από τους εφαρμοσμένους κλάδους της ψυχολογίας και είναι άμεσα συνδεδεμένος με την σχολική πραγματικότητα. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα κίνητρα στη διεργασία της μάθησης, να προάγουν τη συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν Προγράμματα Πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον και να διαχειρίζονται κρίσεις στη σχολική κοινότητα.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

  • Σε όσους ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
  • Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
  • Σε ειδικούς παιδαγωγούς, επαγγελματίες υγείας, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, φοιτητές ψυχολογίας/παιδαγωγικών σχολών,
  • Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.

Θεματικές Ενότητες

  1. Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις στο Χώρο της Σχολικής Ψυχολογίας. Η Έννοια της Ευεξίας στη Σχολική Κοινότητα – Προγράμματα Παρέμβασης στο Σχολικό Περιβάλλον
  2. Η ψυχολογία των κινήτρων των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον: Διαμορφώνοντας θετικά περιβάλλοντα μάθησης
  3. Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας
  4. Η Συμβουλευτική στη Σχολική κοινότητα. Κρίσεις στη Σχολική Kοινότητα: Πλαίσιο, Διαχείριση, Συμβουλευτική
  5. Εισαγωγή στην έννοια των Μαθησιακών Δυσκολιών: Ορισμός, Αιτιολογία, Παρέμβαση
  6. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- ΥπερκινητικότηταΕναντιωτική Προκλητική Διαταραχή – Διαταραχή Διαγωγής
  7. Η Συστημική Προσέγγιση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον: Τεχνικές διαχείρισης προβλημάτων συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
  8. Εισαγωγή στη μεθοδολογία έρευνας των κοινωνικών επιστημών
  9. Τελική Αξιολόγηση Προγράμματος

Τρόπος Διδασκαλίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται  από εννέα (9) διδακτικές μηνιαίες ενότητες. Κάθε μηνιαία ενότητα περιλαμβάνει ασύγχρονη διαδικτυακή διδασκαλία μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Οι επιμορφούμενοι επιλέγουν μόνοι τους το προσωπικό τους εκπαιδευτικό χρονικό πλαίσιο για να μελετούν το εκπαιδευτικό υλικό. Η ασύγχρονη διαδικτυακή διδασκαλία δεν απαιτεί την ταυτόχρονη αλληλεπίδραση των επιμορφούμενων και των διδασκόντων.

Διαδικτυακά Μαθήματα για όλους.

Δυνατότητα παρακολούθησης από το σπίτι σας.

Εγγραφείτε τώρα!